tisdag 28 oktober 2008

Blanda den som (Beckham)

Bookmark and Share
I dag var vår stjärnreporter J Potato, dvs jag, utsänd till Folkungagatan för att undersöka en viss Bimimbap på YU LOVE BIBIMBAP. Det började bra. Ett ungt par som just satt i sig sista tuggan ris/nudlar/groddar/stekt ägg/ biff/ gurka/ sås blev bortsjasade så att vi skulle få plats. 
Jag valde biff Bib.... och fortare än jag kunde säga KIM IL SONG stod min lunch framför mig på bordet. Värre var den för min kompis som kom lite senare. Det var communication breakdown på restaurangen och den vanligtvis timide mannen som driver stället visade sig inte vara särskilt stresstålig. Han blandade ihop allas beställningar som om han blandade sin egen Bibimbap - väldigt noggrant blandat. Men det var gott och restaurangen är fin, för att inte säga, väldigt fin.
Betyg: 5,5 av 7 hattar. 

1 kommentar:

Mr. Coffee sa...

"Han blandade ihop allas beställningar som om han blandade sin egen Bibimbap - väldigt noggrant blandat". Mycket well put.